Dagsorden
Generalforsamling Helmklit Grundejerforening,
Ndr. Fjand
Torsdag den 29. maj 2025 kl. 10.00 - i Fjand Gårdbutik
Dagsorden iflg. vedtægter:
1. Valg af dirigent
2. Formandens beretning v/Helle Præsius Busk
Beretningen afgives mundtligt og kommer på hjemmesiden efterfølgende.
3. Kassererens fremlæggelse af det kontrollerede regnskab v/John Corell Nilsson
Regnskabet omdeles og kommer på hjemmesiden efterfølgende.
4. Fastsættelse af årskontingent
Årskontingentet for 2026 foreslås at stige til 700 kr.
5. Valg af bestyrelsesmedlemmer
På valg er: Annie Juul (327), genopstiller ikke
John Corell Nilsson (367), genopstiller
Gitte Højberg Jensen (205), genopstiller
6. Valg af 1. og 2. suppleant for bestyrelsesmedlemmer
På valg er: Kim Christensen (307) er indtrådt i bestyrelsen
(Jens Jacob Faurbye er udtrådt i foråret 2025)
Jesper Mørup Schlütter (296)
7. Valg af to bilagskontrollanter
På valg er: Birgitte Fjerbæk (341)
Anne-Grethe E. Westergaard (214)
8. Valg af to suppleanter for bilagskontrollanter
På valg er: Kaj Andreasen (350)
Tina S. Kristensen (297)
9. Legepladsudvalgets beretning v/Helle Præsius Busk
Generalforsamlingen orienteres om beretning og resultatopgørelse, på hjemmesiden.
10. Valg af en repræsentant til legepladsudvalget
På valg er: Henrik Ekhardt (316)
11. Behandling af indkomne forslag
- Ændring af vedtægterne for Helmklit Grundejerforening jf. forslag fra bestyrelsen.
§ 7 Kontingent opdateres i forhold til dato og opkrævningssystem, i forlængelse af sidste år.
§ 10 Ordensforskrifter og bestemmelser, her er tilføjet et forbud mod reklameskilte samt de
pligter, som grundejerne har både jf. plejeplan (afgjort i åstedsforretning) og kommunens
regler om beplantning ved veje. Forslaget findes HER i en udgave, hvor
ændringerne er markeret med rød skrift.
- Eventuelt indkomne forslag
(skal sendes til formand@helmklitgf.dk senest 8 dage før generalforsamlingen).
12. Eventuelt
Venlig hilsen
Bestyrelsen
Vejdag, Helmklit Grundejerforening
Torsdag den 29. maj 2025 kl. 14.00 ved opslagstavlen
Vi mødes på fællesarealet ved opslagstavlen kl. 14 og fordeles på forskellige arbejdshold.
Det er en god idé at medbringe arbejdshandsker, grensaks, skovl, trillebør mv., og en trailer eller to er
heller ikke at foragte – det kan vi aftale til generalforsamlingen.
Opgaverne er: Klippe ”rynket rose” og grene, som breder sig over de påkrævede græsrabatter, samle
skrald, fylde huller i vejen, vaske vejskilte af, sætte nye vejskilte op, skifte reflekser mv.
Når vi er færdige med arbejdet, så bliver der grillet pølser og serveret drikkevarer på fællesarealet. Der er
behov for, at 1-2 grundejere medbringer en gasgrill.
Vi glæder os til at se jer!
Bestyrelsen